
BELEDİYE BAŞKANIMIZ SAYIN ERTUNÇ GÜNGÖR ÖĞRENCİLERİMİZİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
Belediye Başkanımız Sayın Ertunç Güngör, Nasuhpaşa Ortaokulumuzda gerçekleştirilen karne törenine katılarak, evlatlarımızın büyük sevincine ve heyecanına ortak oldu.
Belediye Başkanımız Güngör yaptığı açıklamada ''Eğitim-öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, yorucu ve verimli bir dönemi geride bırakırken hepsine iyi tatiller diliyorum. Geleceğimizin mimarı kıymetli öğrencilerimizin yetişmesinde emeği geçen tüm öğretmenlerimize ve fedakâr velilerimize teşekkürlerimi sunuyorum.'' dedi.
